duminică, 8 februarie 2015

Stenogramă de seară

-Veronico, ești acasă? Că îs eu, Adrian
Aș urca până la tine să scăpăm de-un gram
-Sper să fie bun, Adriane, de la Amsterdam

Daca ai iar shop in țiple te arunc pe geam

Cum aruncă râși prin filme monsieur Claude van Damme
-Veronico, dar se poate? Mă cunoști prea bine

Nu mai bag shop de-o perioadă, cam de patru zile

Hai deschide interfonu, că nu prea-mi convine
Stau aici în frig și tremur ca după pastile
-Bine, bine, dar ia spune, care Adrian?

Că din toți pe care-i știu, tu nu pari meltean
-Adrian am zis? Băi, scuze, sunt Mihai de fapt

De când bag interferon, pare c-am uitat

Cine sunt, când m-am născut, fără niciun act
-Apăi băi Mihai, să-mi ierți, dar tu ești un drogat

Crezi că poți să vii la mine chiar așa tripat,

să te-aștepți să termini seara lângă mine-n pat?
-Veronico, ce-ai, de la ce te-ai luat?

Dac-o dai așa nasol, te las, am plecat
Ionel abia așteaptă să ne dăm la cap


-Daca zici că e de bine, hai vino până sus
Că pacat ar fi să termini gramul cu vreun alt distrus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu